week 3 - Reisverslag uit Pocono Mountain Lake Estates, Verenigde Staten van Margareta Heijstek - WaarBenJij.nu week 3 - Reisverslag uit Pocono Mountain Lake Estates, Verenigde Staten van Margareta Heijstek - WaarBenJij.nu

week 3

Blijf op de hoogte en volg Margareta

06 Juli 2015 | Verenigde Staten, Pocono Mountain Lake Estates

Heeee

er is alweer een week voorbij. De tijd vkiegt hier letterlijk voorbij. Deze week heb ik weer in de gymzaal gestaan en dat met niemand minder dan svetlana. Het is zo geweldig om te zien hoe normaal de meeste olympiers zijn. Ik heb intens genoten van deze week coachen vooral omdat ik erg leuke groepen kinderen had maar toch vooral omdat ik nog maar 3 weken heb om te coachen. op vrijdag kregen we thank you notes, dat is een manier waarop de kinderen iemand kunnen bedanken. Ik had een stapel vol veel van mijn cabin maar dat waren dan ook geweldige kinderen en een aantal van kinderen die ik heb gecoacht. Het allermooiste blijft toch die glimlach op het gezichtje als ze iets nieuws hebben geleerd of als ze hun angst overwinnen. Afgelopen zaterdag was het 4th of july, dit is een belangrijke dag in amerika omdat ze daarmee hun onafhankelijkheid van engeland vieren. Die avond zijn we met het hele camp staff naar een baseball game geweest. Een amerikaanse vriendin heeft alles aan mij uitgelegd zodat ik snapte wat ze deden. Eindelijk heb ik dan toch een foamvinger gekocht!!!

Ik kan niet wachten tot volgende week met weer nieuwe avonturen en nieuwe kinderen


xoxo maggie (mags)

  • 06 Juli 2015 - 20:15

    Anita Heijstek:

    Carpe diem!!

    Dikke kus Anita.

  • 06 Juli 2015 - 21:45

    Pietje:

    Hoi,
    Fijn voor je dat je het zo naar je zin hebt,als je het druk hebt gaat de tijd snel ! Geniet van de nieuwe ervaringen! Groetjes van ons.

  • 06 Juli 2015 - 21:57

    Mams:

    leuk hoor meisje fijn dat het gezellig is nog even en dan reizen

  • 06 Juli 2015 - 22:13

    Jolanda Bouman:

    Wat heerlijk om die enthousiaste verhalen van jou te lezen! Geniet ervan meid!
    Groetjes van je oude juffie.

  • 06 Juli 2015 - 22:39

    Jacomien Heijstek:

    weer gezellig om weer wat te lezen hoe je het daar hebt

  • 07 Juli 2015 - 18:17

    Adrie Smetsers:

    hoi fijn dat het goed gaat daar miste je wel op de barbecue van carolien.
    maar weet zeker dat jullie dat nog wel een keer in halen jij verhalen over jou reis en carolien over die van haar. goed glas drinken erbij.
    wens je nog veel plezier en nieuwe ervaringen toe gr adrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Pocono Mountain Lake Estates

Amerika

Ik ga werken op zomerkamp in Amerika. Vanaf 22 augustus ga ik rondreizen in Amerika

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2015

week 9

10 Augustus 2015

week 7 en 8

27 Juli 2015

week 6 superhero week

20 Juli 2015

week 5

11 Juli 2015

week 4
Margareta

Je kunt al mijn reisavonturen volgen!

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 2949

Voorgaande reizen:

03 Juni 2015 - 19 September 2015

Amerika

Landen bezocht: