week 9 - Reisverslag uit Pocono Mountain Lake Estates, Verenigde Staten van Margareta Heijstek - WaarBenJij.nu week 9 - Reisverslag uit Pocono Mountain Lake Estates, Verenigde Staten van Margareta Heijstek - WaarBenJij.nu

week 9

Blijf op de hoogte en volg Margareta

18 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Pocono Mountain Lake Estates

Hallo

week 9 zit er weer op. Ben verhuisd naar cabin 14 met een andere counselor. Gelukkig waren we best goed bevriend dus keken we uit na de laatste twee weken op kamp. We hadden 15 meiden in de cabin waarvan 4 uit australie en 1 uit costa rica. Deze week was mijn laatste week als een coach. Ik ga het wel erg missen heb het super na me zin gehad als coach met heel veel spullen om me heen wat thuis niet aanwezig zal zijn. Volgende week hebben we een staffdance dus we hebben druk geoefend voor dat maar ben het nu al weer vergeten. Op zaterdag was het onze laatste dag vrij van kamp. Ik en 2 super goede vrienden waren naar target geweest en daarna me tattoo gezet. Me tattoo staat voor hoop.moed dood en vrijheid. Al de dingen die in het leven nodig hebt. Daarna hebben we wat gegeten. Nog 5 weken in amerika en ik kom weer thuis. Kijk er na uit.

bye

  • 18 Augustus 2015 - 19:54

    Anita:

    Wat gaat het nu korte. Zaterdag een dag van afscheid nemen van alle lieve mensen die je daar ontmoet hebt.
    Vier weken rond reizen in Amerika.
    Ik kijk er ook naar uit naar de dag dat je weer aan komt in Nederland.

    Nog 31 dagen.

    I miss you

  • 19 Augustus 2015 - 11:10

    Gerda:

    Hoi Margareta

    Ik wens jou sterkte met het afscheid van al je goede vrienden die je daar hebt gehad en vooral heel veel plezier op je rondreis

    Groetjes Gerda

  • 23 Augustus 2015 - 09:46

    Alida:

    Het gaat nu wel erg hard....voor je het weet zit je weer in nederland.
    Aankomende week is het hier feestweek.
    De tent staat al klaar.
    Week 33 was het timmerdorp...Maarre....
    Je was donderdagavond niet op het timmerdorp om de tatoo's te zetten.....haha.
    Daarom heb je zelf natuurlijk een tatoo gezet....je blijft wel in steil!!!
    Dadelijk afscheid nemen van al je vrienden (snik) en dan lekker rondreizen....good luck!!!!

    Lieve groetjes van je ''ouwe buurvrouw''

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Pocono Mountain Lake Estates

Amerika

Ik ga werken op zomerkamp in Amerika. Vanaf 22 augustus ga ik rondreizen in Amerika

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2015

week 9

10 Augustus 2015

week 7 en 8

27 Juli 2015

week 6 superhero week

20 Juli 2015

week 5

11 Juli 2015

week 4
Margareta

Je kunt al mijn reisavonturen volgen!

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 793
Totaal aantal bezoekers 2938

Voorgaande reizen:

03 Juni 2015 - 19 September 2015

Amerika

Landen bezocht: