week 4 - Reisverslag uit Pocono Mountain Lake Estates, Verenigde Staten van Margareta Heijstek - WaarBenJij.nu week 4 - Reisverslag uit Pocono Mountain Lake Estates, Verenigde Staten van Margareta Heijstek - WaarBenJij.nu

week 4

Blijf op de hoogte en volg Margareta

11 Juli 2015 | Verenigde Staten, Pocono Mountain Lake Estates

Hallo allemaal

ook week 4 is voorbij. Deze week hadden we 15 kinderen van de leeftijd 11 en 12. De kinderen kwamen uit de usa, canada en bermuda. Het was erg leuk omdat je zo nog eens wat te weten komt over andere landen. Zoals wisten jullie dat bermuda roze stranden heeft?? Ik niet dus heb ik weer wat geleerd deze week. Het was een week waarin veel dingen is gebeurt. Op zondag hadden we een meisje dat niet stopte met huilen omdat ze heimwee had dus veel met haar gepraat en ze had gelukkig wel zin in een week kamp. zondagavond lag ik bijna te slapen totdat een meisje mijn naam riep omdat ze een astma aanval had dus hop uit bed en naar de verpleegkundige die hier op kamp werken. Op maandag weer het zelfde liedje heb tot kwart over 12 bij de verpleegkundige gezeten met twee meiden. Dinsdag merkte ik echtdat ik slaap tekort kwam dus in mijn vrije tijd geslapen want ik wist toch dat mama en anita niet thuis waren. Op dinsdagavond zijn wij ik en paar vrienden van de wwaterglijbaan gegaan allemaal tegelijk. Op woensdag moesten we op het matje komen omdat we dit niet mochten doen. Op donderdag was er zoals gewoonlijk een storm en dus hebben we met een groep kampers een film gekeken. Op vrijdag werd ik gebombardeerd tot 1 van de "hoofd" over alle spelletjes dit betekend dat ik alles in de gaten moest houden en als er wat gebeurde dit ook verhielp.dit was leuker dan ik eigenlijk had gedacht. De hoofd van de counselors mag mijn erg goed en ben 1 van zijn favoriete counselors.
vandaag gingen alle kinderen weer naar huis en van de bermuda meiden had ik nog een leuk cadeautje gehad. Ze hadden een bermuda vlaggetje bij en hadden daar hun namen opgeschreven zodat ik ze niet zou vergeten.
vandaag heb ik vrij en we zijn even snel naar de winkel gegaan en daarna van de waterglijbaan nu ga ik zwemmen en even goed bij bruinen.

volgende week weer een nieuwe uitdaging waarvan 1 best groot, maar dat vertel ik volgende week



xxx

  • 14 Juli 2015 - 09:38

    Gerda:

    Hoi Margareta

    Leuk om te horen dat het coachen goed gaat en dat je het naar de zin hebt daar.
    Zelf heb ik ruim 4 weken vakantie gehad.(vandaag laatste dag) Naar Terschelling en Duitsland geweest.
    Nog heel veel plezier

    Groetjes Gerda

  • 20 Juli 2015 - 12:44

    Alida:

    Wauw, wat heb jij het naar je zin daar. De taken die je hebt gaan je goed af zo te horen.
    Zelf kom ik net terug uit Noorwegen......een echte aanrader als je van natuur houdt.
    Nu aan ons laatste weekje vakantie begonnen...
    Geniet van je tijd daar en niet meer stiekem op de glijbaan gaan hoor!!!!!!!!!

    Groetjes en nog veel plezier daar Alida

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Pocono Mountain Lake Estates

Amerika

Ik ga werken op zomerkamp in Amerika. Vanaf 22 augustus ga ik rondreizen in Amerika

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2015

week 9

10 Augustus 2015

week 7 en 8

27 Juli 2015

week 6 superhero week

20 Juli 2015

week 5

11 Juli 2015

week 4
Margareta

Je kunt al mijn reisavonturen volgen!

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 2933

Voorgaande reizen:

03 Juni 2015 - 19 September 2015

Amerika

Landen bezocht: