week 7 en 8 - Reisverslag uit Pocono Mountain Lake Estates, Verenigde Staten van Margareta Heijstek - WaarBenJij.nu week 7 en 8 - Reisverslag uit Pocono Mountain Lake Estates, Verenigde Staten van Margareta Heijstek - WaarBenJij.nu

week 7 en 8

Blijf op de hoogte en volg Margareta

10 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Pocono Mountain Lake Estates

Week 7

in week 7 mocht ik dan weer eindelijk coachen. Ik had veel hoger groepen die op een vrij hoge niveau turnde. Veel meiden die ik coachte overal waar ik was riepen ze mijn naam. De gehele week had ik een fanclub achter me aan waar vooral mijn supervisors om moesten lachen. De zaterdag was erg raar omdat veel kinderne bij mijn cabin afscheid kwamen nemen, maar het was ook erg leuk dat ze het zo gezellig hadden met mijn.

week 8
op maandag ochtend werd de wifi uitgeschakeld voor bijna 3 dagen. Het was voor veel mensen erg moeilijk om geen contact met thuis te hebben. Zelf vond ik het na 3 dagen ook moeilijk omdat je niets kan delen met iemand anders. De thema van de week was internationaal dus had vaak de nederlandse dingen wat ik moest doen. Ook had ik een hele leuke en gezellige cabin de meiden waren 14 en 15 jaar oud. Op vrijdag avond hadden we de nightpatrol laten schrikken een meisje was met haar benen en armen in de mouwen van haar sweater gegaan en zat letterlijk onder een cabin en kwam te voorschijn toen ze bij onze deur waren en ze gilde erg hard omdat ze dachten dat het een beer was.

nog 2 weken te gaan met gemengde gevoelens. Ik kijk er na uit.om te gaan reizen maar zal ook heel erg de mensen om me heen gaan missen.

xxx

• 10 Augustus 2015 - 23:28

Adrie Smetsers:

hoi hoi
    nog 2 weken genieten van de mensen om je heen maar dan ga je ook weer anderen dingen bekijken.
    veel succes nog de komende 2 weken maar we weten dat dat jou best goed gaat.

groetjes fam smetsers

• 14 Augustus 2015 - 18:56

Pietje:

Wat een superleuke belevenis,geniet van het reizen!nog heel veel plezier!! Groetjes van Wim en Pietje