week 2 - Reisverslag uit Pocono Mountain Lake Estates, Verenigde Staten van Margareta Heijstek - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Pocono Mountain Lake Estates, Verenigde Staten van Margareta Heijstek - WaarBenJij.nu

week 2

Blijf op de hoogte en volg Margareta

30 Juni 2015 | Verenigde Staten, Pocono Mountain Lake Estates

Hallo allemaal

Week 2 is alweer voorbij en er is best wel wat gebeurd.
Voor het eerst heb ik kinderen in mijn cabin en ik kon niet wachten om het echte kamp gevoel te krijgen. Op zondag kwamen ze dan eindelijk!!!!
Op maandag was mijn eerste officiele dag als hoofdcounselor. In de ochtend hebben wij vergaderingen over de kinderen en hoe het met ze gaat, daarna krijgen we uitleg over verschillende spelletjes en geven we onze cabin punten voor het schoonmaken. Onze doel van de cabin was om cabin of the week te worden. Afgelopen week was erg warm, en als het hier warm is heb je altijd kans op stormen. Dit was het geval op dinsdag middag, we waren buiten gezellig spelletjes aan het spelen toen er werd omgeroepen dat we naar binnen moesten 5min later hadden we onweer en plens buien regen dat voor 45 min duurden. Gelukkig hebben we de kinderen bezig gehouden en waren ze niet bang. Op donderdag zagen we dat onze cabin op nummer 1 stond en waren de kinderen nog meer gemotiveerd om allecabin challenges te winnen. Een vrijdagavond was het zover de uitslag. Wij zijn cabin of the week!!!!!!! Dat betekende dat we een pizza party hadden en wat drinken bij de pizza. Het was erg gezellig. Zaterdag was het zover de kinderen namen afscheid van elkaar en van ons. Nadat de kinderen weg waren ben ik weer verhuisd naar een andere cabin met een andere counselor, gelukkig zijn we het overal met elkaar eens. We hebben op dit moment 438 kinderen op kamp wat betekend dat alles vol is!!

Hieronder zal ik de cabin challenge schrijven waarmee de kinderen punten mee kunnen verdienen.

Zondag:
Pitfluff dan halen we zachte blokken uit de pitt en als ze een witte blok hebben krijgen ze 1 punt. Op zondagavond is er een cabincheer
Maandag: vragenen antwoorden aan olympiers. Elke week hebben we rond 6 olympiers of world champions turners/ turnsters
Dinsdag:
Op dinsdag is er flexible streght en handstand oefening en wie het langste volhoud wint punten.
Woensdag:
Op woensdag is er een tressaurhunt en moeten ze mensen vinden en een handtekening vragen
Donderdag:
Op donderdag hebben we 15sec foto. De kinderen moeten binnen 15 sec een orginele foto maken.
Vrijdag:
Op vrijdag is er een vossenjacht en in de avond hoor je wie er cabin of the week is.

Ik ga genieten van een week vol les geven en weer nieuwe dingen leren

Bye bye

• 30 Juni 2015 - 23:24

Adrie Smetsers:

hoi margareta.
    Mooi dat jullie cabin of the week waren.En 438 kindren is ook veel volle bak dus.
    Fijn dat je weer wat schrijft en nieuwe dingen leert.
    Al een beetje aan t eten gewend.
    Wij moeten hier even aan een hitte golf wennen zaterdag kan het wel 40 graden worden dus wordt puffen voor ons fijne tijd daar groetjes adrie