week 1 - Reisverslag uit Pocono Mountain Lake Estates, Verenigde Staten van Margareta Heijstek - WaarBenJij.nu week 1 - Reisverslag uit Pocono Mountain Lake Estates, Verenigde Staten van Margareta Heijstek - WaarBenJij.nu

week 1

Blijf op de hoogte en volg Margareta

21 Juni 2015 | Verenigde Staten, Pocono Mountain Lake Estates

Hallo allemaal,

Vorige week was het dan zover de kinderen kwamen!!! In de eerste week begon ik met coachen. Ik was best zenuwachtig over hoe het zal gaan en hoe ik het zou gaan doen als coach. Op donderdag kregen we te horen in welke cabin we zaten. Ik zat in cabin 12 met alleen staff en dus geen kinderen. Op zondag was hetcheck in dit betekend dat alle kinderen kwamen. In de eerste week kwamen er rond de 250 kinderen. Op maandag kregen we tehoren welke kinderen in welke groep zaten en wie we gingen coachen. Op de eerste dag kijken we welke doelen de kinderen willen halen in die week. Het was best zwaar les geven. En was daarom wel een beetje blij dat ik geen kinderen had. Met het coachen heb ik wat blauwe plekken en bulten aan over gehouden omdat de kinderen met hun benen voeten en handen overal naar toe bewegen. Gisteravond hadden we een staff exebition. In een staff exebition laten de coaches van die week zien wat hun kunnen aan turnskills. Daarn hadden we uitreikingvan most dedecated camper (kind die die week het hartst haar/zijn best heeft gedaan. En de kinderen konden ook kount of kindness winnen. Dit is een programma van de kamp om kinderen te belonen die aardig zijn, andere kinderen aaanmoedigen en niet pesten. Dit was erg gezellig.
Vandaag hadden we dan eindelijk na 2 en een halve week een dag vrij. We zijn naar een outletmall geweest daar hebben we wat rondgekeken en goedkoper gewinkeld. Daarna zijn we naar wallmart geweest om wat eten te halen en stickers. We hebben stickers nodig omdat als we coachen krijgen de kinderen op vrijdag allemaal een sticker omdat ze zo goed hun best hebben gedaan en ook vooruit zijn gegaan.

Het weer hier is erg regenachtig net als altijd in nederland. Dus kan nog niet echt tannen. Hopelijk word het volgende week beter. Aankomende week ga ik counselen dus ben ik veel buiten om spelletjes te spelen.
Ik heb het erg naar me zin hier en ben helemaal gewend aan kamp. De andere staff voelt ook als familie. Natuurlijk mis ik jullie wel in nederland!!!!

Groeten vanuit hier

Xx

  • 21 Juni 2015 - 10:05

    Alida Lamers:

    Hoi hoi,

    Nou nou, dat klinkt goed daar.
    Heb je goed en lekker te eten?
    Lange werkdagen denk ik die jullie maken
    Zorg goed voor jezelf, geniet van alles en tot horens!!!!!!!

    Lieve groetjes Alida

  • 21 Juni 2015 - 13:29

    Adrie Smetsers:

    fijn om weer wat van je te horen en leuk dat alle kinderen er zijn en belonen met stickers is ook wel leuk.
    mooie tijd daar en we horen vast nog meer van je gr adrie

  • 21 Juni 2015 - 17:19

    Joost:

    klinkt goed allemaal! fijn dat je het zo naar je zin hebt

  • 21 Juni 2015 - 17:58

    Wim En Pietje:

    Hallo Margareta,
    Wij zijn blij weer van jou te horen dat het goed met je gaat,
    Hier begint vandaag de zomer,het is niet zo koud meer, vanmorgen regen gehad en morgen de hele dag.dus daar mis je niets aan.Ondertussen al 2 verjaardagen gehad ,bij ma op de markt geweest,Anita een keer bezocht,zo gaat alles z'n gang.
    lieve groetjes van ons

  • 21 Juni 2015 - 21:48

    Jacomien:

    Hallo Margareta

    nu is het echt begonnen voor je
    fijn dat je het naar je zin hebt
    geniet er van
    leuk om weer een stukje van je te lezen
    hoe het daar aan toe gaat

    Groetjes Jacomien

Tags: kamp, coach

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Pocono Mountain Lake Estates

Amerika

Ik ga werken op zomerkamp in Amerika. Vanaf 22 augustus ga ik rondreizen in Amerika

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2015

week 9

10 Augustus 2015

week 7 en 8

27 Juli 2015

week 6 superhero week

20 Juli 2015

week 5

11 Juli 2015

week 4
Margareta

Je kunt al mijn reisavonturen volgen!

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 2936

Voorgaande reizen:

03 Juni 2015 - 19 September 2015

Amerika

Landen bezocht: