week 6 superhero week - Reisverslag uit Pocono Mountain Lake Estates, Verenigde Staten van Margareta Heijstek - WaarBenJij.nu week 6 superhero week - Reisverslag uit Pocono Mountain Lake Estates, Verenigde Staten van Margareta Heijstek - WaarBenJij.nu

week 6 superhero week

Blijf op de hoogte en volg Margareta

27 Juli 2015 | Verenigde Staten, Pocono Mountain Lake Estates

Hallo allemaal

hier weer een verslagje van een super leuke week
secret superhero:
Deze week was het secret superhero voor alle staff. Je mocht een brief met vragen beantwoorden en op zaterdag trokken we dan een persoon ( sooet lootjes trekken met sinterklaas). Op maamdag kreeg ik een ballon met super maggie on it. Er zat snoep in de ballon. Op maandag avond kreeg ik ballon met een bruine zakje eraan en ook daar zat snoep in. Op dinsdag kreeg ik een tasje met warning op er zat een beertje in van de film ted en zingt een liedje voor de thunderstorm. Op vrijdag kreeg ik kaart wat opstond dat ik die dag naar de canteen kon gaan en daar lekkere dingen kom ophalen. Die avond heb ik het opgehaald en kreeg ik een emmertje met snoep en er zat een kaart in. In die kaart stond dat ik naar de firepit moest komen en dat ik miss een mooie liedje te horen kreeg. Toen ik bij de firepit was schoof iemamd een stoel voor mij opzij en ik kon daar in zitten en obi zong voor mij het was zo schattig dat een jongen dat doet voor je. De secret superhero maakte dw week erg leuk en iedereen heeft de spirit weer gevonden en is positief.

in de cabin was het erg gezellig we hadden 16 kinderen van de leeftijd 11 en 12. De kinderen waren wel een beetje obsessed met de jongens maar was ook erg gezellig. Sommige kinderen wilde mij koppelen aan een jongen waar ik helemaal geen interesse in heb maar kinderen geven nooit op.

op zaterdag zijn we naar kat geweest zij woont 2 uur van kamp vandaan. Haar groot groot groot ouders komen uit nederland dus haar ouders vondenhet erg leuk om meer te weten te komen over onze cultuur. We hebben daar wat spelletjes gespeeld en we hebben een ijsje gehaald. Het aller fijnste was om weer een thuis gemaakte eten te hebben en niet opgewarmde eten van kamp. Ook was het lekker om op een dikke zachte matras te slapen. Helaas moesten we wel weer vroeg op. We hadden haar ouders onze huizen laten zien via streetview dn was erg raar om genderen te zien na zn lange tijd.


ik ben er weer vandoor ga deze week weer coachen

chao

  • 27 Juli 2015 - 22:42

    Adrie Smetsers:

    hoi margareta
    mooi zo n superweekje weer met al die verassingen.
    en een goed matras slaapt ook wel fijn
    dat de kinderen niet gelukt is om jou te koppelen is ook jammer kan er wel meer waar dat niet bij lukt
    nog mmoie weken en ervaringen te gemoet en groetjes uit heusden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Pocono Mountain Lake Estates

Amerika

Ik ga werken op zomerkamp in Amerika. Vanaf 22 augustus ga ik rondreizen in Amerika

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2015

week 9

10 Augustus 2015

week 7 en 8

27 Juli 2015

week 6 superhero week

20 Juli 2015

week 5

11 Juli 2015

week 4
Margareta

Je kunt al mijn reisavonturen volgen!

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 2945

Voorgaande reizen:

03 Juni 2015 - 19 September 2015

Amerika

Landen bezocht: