week 5 - Reisverslag uit Pocono Mountain Lake Estates, Verenigde Staten van Margareta Heijstek - WaarBenJij.nu week 5 - Reisverslag uit Pocono Mountain Lake Estates, Verenigde Staten van Margareta Heijstek - WaarBenJij.nu

week 5

Blijf op de hoogte en volg Margareta

20 Juli 2015 | Verenigde Staten, Pocono Mountain Lake Estates

Hallo allemaal,

Week 5 is voorbij en dat betekend dat we al op de helft zitten met kamp. De tijd gaat hier super snel voorbij. Week 5 was erg zwaar. Dit kwam omdat er aantal mensen ontslagen waren en ze hadden ons niks verteld dus er waren veel roddels wat leide tot dat iedereen beetje op zijn tenen liep en niet echt kon genieten van de dingen. Ik had zelf ook moeite om gemotiveerd te blijven in de zaal maar gelukkig heb ik goede vrienden die mij bleven motiveren. In de cabin hadden we 18 meiden met een gemiddelde leeftijd van 10 jaar. Dat was erg zwaar ze vragen er veel vragen en praten door elkaar en je moet ze ook een beetje opvoeden. Ook hadden 2 kinderen adhd wat je vooral in de avond merkt omdat dan de medicatie uitwerkt. Voor de rest was het een normale week qua les geven.

deze week wordt een erg leuke en speciale week waar we allemaal erg naar uitkijken

bye bye