aangekomen - Reisverslag uit Pocono Mountain Lake Estates, Verenigde Staten van Margareta Heijstek - WaarBenJij.nu aangekomen - Reisverslag uit Pocono Mountain Lake Estates, Verenigde Staten van Margareta Heijstek - WaarBenJij.nu

aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Margareta

08 Juni 2015 | Verenigde Staten, Pocono Mountain Lake Estates

Hallo allemaal

eindelijk kan ik een stukje schrijven. Het vliegen ging erg goed en ik vond het nog best leuk. Met kamp zitten we in de pocono mountains het ziet er heel mooi uit. Het enige nadeel is wel dat er zwarte beren rond lopen bij ons in kamp af en toe een donderdag was er ook 1 gezien in kamp. Zou wel leuk zijn als ik in het echte wilde een beer kan zien. Ook hebben ze hier chipmunks zo schattig We zijn hele dagen in de gym te vinden. Vandaag en gisteren hadden we pit fluff het was zo rot en dit hebben we elke zondag. Volgende week zondag komen de kinderen en heb er best wel zin in. Het eten is best raar hier in de middag hebben we soms pizza friet en s avonds weer warm eten. Voor nu zitten we in een cabin met 8 meiden. De internet is best slecht dus daarom zal het lang duren voordat ik een stukje kan sturen. Vandaag zijn we na target gegaan super grote winkel en de amerikanen vonden het erg klein.

ik ga weer

• 08 Juni 2015 - 07:25

Alida:

Hoi Margaretha,

Leuk iets van je te horen......geniet ervan!!!!!!
    Succes en tot horens

Groetjes Alida

• 08 Juni 2015 - 10:12

Jacomien:

Gezellig om iets van je te horen
    geniet er maar van

groetjes Jacomien

• 09 Juni 2015 - 10:19

Gerda:

Hoi Margaretha

Fijn dat het vliegen goed is gegaan. Geniet van alles

Groetjes Gerda

• 09 Juni 2015 - 18:34

Pietje:

Fijn dat je er bent, en dat alles goed is gegaan. Leuk een echte beer!Zie ze toch liever in een kooi of hok.Passen jullie wel goed op? Lieve groetjes van ons.

• 15 Juni 2015 - 10:06

Adrie Smetsers:

Fijn dat alles goed daar is geniet van alle dingen en we vernemen graag hoe het daar gaat groetjes adrie